جاهلیت مدرن در زمینه لواط پیوست1

پیوست1 جاهلیت مدرن در زمینه لواط

همجنس گرایی


چگونه ذهن کودکان دنیاکنترل می شود؟

والت‌دیزنی چگونه بوجود آمد؟

بزرگترین شرکت رسانه‌ای کنترل اذهان کودکان چگونه به ترویج همجنس‌بازی می‌پردازد؟ پیام‌ها چگونه از طریق انیمیشن به ناخودآگاه کودکان رسوخ می‌کنند؟


قریب به یک قرن است که شرکت والت‌دیزنی (Walt Disney)، فیلم‌های سینمایی و انمیشن‌های مخصوص کودکان را که حاوی ارزش‌ها و سنن آمریکایی هستند تولید و منتشر می‌کند. این شرکت طی دهه‌ها تبدیل به یک امپراطوری بزرگ شده است که به نوعی می‌توان آن را سردمدار صنعت سرگرمی‌های خانوادگی در جهان نامید. یقینا خوانندگان عزیز بارها در حین تماشای فیلم‌های سینمایی یا کارتونی با نشان این امپراطوری بزرگ و یا شرکت‌های تابعه آن مواجه گشته‌اند.
دیزنی شرکتی است برای تسخیر اذهان کودکان و جهت دادن بدان‌ها. البته در دهه‌های اخیر تولیدات این شرکت بزرگسالان را نیز هدف گرفته و در کنار سایر چهره‌ها و شرکت‌های هالیوودی تبدیل به یکی از پیشگامان حمایت از ارزش‌های جدید غربی به مانند همجنس‌‌بازی و یا شیطان‌پرستی شده است...

 

امام باقر علیه السلام فرمود:

قوم لوط بهترین قومى بود که خدا آفریده بود ولى ابلیس آنان را سخت به سوى خویش فرا خواند.
 
داستان قوم لوط از این قرار بود که چون مردان همگى براى کار بیرون مى ‏آمدند زنان را تنها مى ‏نهادند و آن هنگام که مردان به خانه ‏هایشان باز مى ‏گشتند ابلیس به سراغ ساخته‏ هاى آنان مى ‏رفت و آنچه را که درست کرده بودند خراب و نابود مى ‏کرد.

پس قوم به یکدیگر گفتند: بیایید کمین کنیم تا کسى را که ساخته ‏هاى ما را خراب مى‏ کند بشناسیم، پس در کمین نشستند و ناگاه پسر بچه ‏اى را دیدند که در زیبایى بى‏ نظیر بود و از او پرسیدند: آیا تو ساخته ‏هاى ما را خراب مى ‏کنى؟

او گفت: آرى، چندین بار این کار را کرده ‏ام.

در کشتن او هم رأى شدند و او را نزد مردى گذاردند. چون شب فرا رسید آن پسر فریاد کشید. مرد از او پرسید: تو را چه شده است؟ گفت: پدرم مرا هر شب روى شکمش مى ‏خواباند. آن مرد گفت: بیا روى شکم من بخواب، پس ابلیس پیوسته او را مالید تا به او آموخت که چگونه این کار زشت را انجام دهد، نخست ابلیس این کار را با او کرد و بار دوم آن مرد با ابلیس چنین کرد، سپس ابلیس گریخت و نهان شد.
چون صبح شد آن مرد قوم را از کرده ­ی آن پسر آگاه ساخت و آنان از چیزى که با آن آشنایى نداشتند خوششان آمد و بر این کار زشت دست یازیدند تا آنجا که مردان به همدیگر اکتفا نمودند، پس آنگاه در کمین نشستند و با رهگذران نیز این کار را کردند تا اینکه دیگر کسى از شهر آنان عبور نمى‏ کرد، پس زنانشان را وا رهاندند و به پسر بچه‏ ها روى آوردند.

چون ابلیس لعنت شده دید که کارش در میان مردان پا بر جا شده خویش را به شکل زنى در آورد و به سراغ زنان رفت و به آنان گفت: مردان شما با یک دیگر همجنس بازى مى ‏کنند؟
آنان گفتند: آرى، ما خود دیده‏ ایم و حضرت‏ لوط علیه السلام‏ نیز آنان را اندرز مى ‏دهد و نصیحت مى ‏کند. ابلیس به زنان نیز همجنس بازى را آموخت‏ و زنان نیز به همدیگر اکتفا کردند و به همجنس بازى با خویش پرداختند، پس چون حجت بر آنان تمام شد خداى گرامى و بزرگ جبرائیل و میکائیل و اسرافیل را به صورت جوانانى قبا بر تن به سوى آن قوم فرستاد و آنان بر لوط علیه السلام که مشغول کشاورزى بود گذر کردند.

لوط علیه السلام آنان را گفت: من هرگز کسى را به زیبایى شما ندیده‏ام به کجا مى ‏روید؟ آنان گفتند: سرورمان ما را به سوى بزرگ این شهر فرستاده است.

لوط علیه السلام گفت: آیا سرور شما به شما نگفته که اهل این شهر چه مى‏ کنند؟ اى فرزندان! به خدا سوگند که اینان مردان را مى ‏گیرند و آن قدر با آنان همجنس بازى مى ‏کنند تا اینکه خون جارى مى ‏شود.

آنان گفتند: سرور ما دستور داده تا از میانه شهر بگذریم.

لوط علیه السلام گفت: پس من از شما درخواستى دارم. گفتند: آن چیست؟ گفت: صبر کنید تا هوا تاریک شود، پس آنان نشستند و لوط علیه السلام دخترش را فرستاد و او را گفت که براى آنان کمى نان و مقدارى آب در کوزه بیاورد و جامه ‏اى بیاورد که آنان را از سرما بپوشاند. چون آن دختر به سوى خانه راهى شد باران گرفت و دره پر از آب شد و راه گرفته شد.

لوط علیه السلام گفت: هم اکنون آب، پسر بچه ‏ها را با خود خواهد برد، پس آنان را گفت: برخیزید تا از اینجا برویم. لوط علیه السلام از کنار دیوار مى‏ رفت و آنان از میانه راه. آنان را گفت: اى فرزندان! بیایید از اینجا برویم.

آنان گفتند: سرور ما دستور داده که از میانه راه برویم و لوط علیه السلام تاریکى شب را غنیمت مى‏ شمرد. ابلیس لعنت شده کودکى را از دامن مادرش در ربود و به چاه افکند، پس همه اهل شهر به در خانه لوط علیه السلام گرد هم آمدند و داد و فریاد کردند و چون آن پسر بچه‏ ها را در خانه لوط علیه السلام دیدند گفتند: اى لوط! آیا تو نیز در این کار به ما پیوستى؟! لوط علیه السلام گفت: اینان مهمانان من‏ هستند، مرا بدنام مسازید. [حجر (15)، آیه 68]

مردم گفتند: اینان سه نفرند، یک نفر را برگیر و دو نفر دیگر را به ما بده. لوط علیه السلام فرشتگان را به اتاق برد و آنگاه گفت: اى کاش خانواده ‏اى داشتم که شما را از من دور مى ‏ساختند!

مردم هجوم آوردند و در خانه لوط علیه السلام را شکستند و او را به کنارى زدند. جبرئیل علیه السلام گفت: همانا ما فرستادگان پروردگارت هستیم. آنان هرگز دستشان به تو نخواهد رسید، پس مشتى شن برگرفت و به صورت‏هاى مردمان پاشید و گفت: زشت باد صورت‏ هایتان! و اهل شهر همگى کور شدند.

لوط علیه السلام فرشتگان را گفت: اى فرستادگان پروردگارم! پروردگارم چه فرمانى درباره اینان به شما داده است؟

گفتند: ما را فرمان داده که اینان را هنگام سحر به عذاب افکنیم.

لوط علیه السلام گفت:

من از شما درخواستى دارم. گفتند: درخواست تو چیست؟ گفت: همین الان اینان را عذاب کنید. گفتند: اى لوط! هنگام عذابشان سحر است، آیا سحر نزدیک نیست؟ [هود (11)، آیه 81] ولى تو از اینجا کوچ کن و دخترانت را نیز همراه خویش ببر و زنت را واگذار.


«وَ جَاءَهُ قَوْمُهُ یُهْرَعُونَ إِلَیْهِ وَ مِنْ قَبْلُ کَانُوا یَعْمَلُونَ السَّیِّئَاتِ قَالَ یَا قَوْمِ هؤُلاَءِ بَنَاتِی هُنَّ أَطْهَرُ لَکُمْ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَ لاَ تُخْزُونِ فِی ضَیْفِی أَ لَیْسَ مِنْکُمْ رَجُلٌ رَشِیدٌ» (1).
«هنگامی که فرشتگان به صورت جوانان زیبا به خانه لوط وارد شدند، قوم لوط آگاه شده و به قصد عمل زشتی که در آن سابقه داشتند به سرعت به خانه او وارد شدند. لوط به آنها گفت: این دختران من برای شما پاکیزه تر و نیکوترند، از خدا بترسید و مرا نزد مهمانان به عمل زشت خود خوار و سرشکسته نکنید، آیا در میان شما یک مرد خیرخواه رشید خداپرست نیست؟»



در سوره شعرا می فرماید:

لوط (علیه السلام) بعد از سال ها تبلیغ، وقتی از هدایت قوم نادانش نومید می شود، به درگاه الهی چنین دعا می کند:
رَبِّ نَجِّنی‏ وَ أَهْلی‏ مِمَّا یعْمَلُونَ (شعراء/169)
پروردگارا! من و خاندانم را از آنچه اینها انجام مى ‏دهند رهایى بخش!»
خدای سبحان هم دعای او را مستجاب کرد و او و خاندانش را (جز همسرش که همدست قوم نادان بود) نجات بخشید:
فَنَجَّیناهُ وَ أَهْلَهُ أَجْمَعینَ إِلاَّ عَجُوزاً فِی الْغابِرینَ (شعراء/170و171)
ما او و تمامى خاندانش را نجات دادیم *جز پیر زنى که در میان بازماندگان بود! و پس از نجات لوط (علیه السلام) و همراهانش، قوم نادان را هلاک نمود:
ثُمَّ دَمَّرْنَا الْآخَرینَ
وَ أَمْطَرْنا عَلَیهِمْ مَطَراً فَساءَ مَطَرُ الْمُنْذَرینَ (شعراء/172و173)
سپس دیگران را هلاک کردیم و بارانى (از سنگ) بر آنها فرستادیم؛ چه باران بدى بود باران انذارشدگان


در سوره اعراف عیناً همین معنا به بیان دیگر ذکر شده:


فَأَنْجَیناهُ وَ أَهْلَهُ إِلاَّ امْرَأَتَهُ کانَتْ مِنَ الْغابِرینَ
وَ أَمْطَرْنا عَلَیهِمْ مَطَراً فَانْظُرْ کَیفَ کانَ عاقِبَةُ الْمُجْرِمینَ (اعراف/83و84)
(چون کار به اینجا رسید،) ما او و خاندانش را رهایى بخشیدیم جز همسرش، که از بازماندگان (در شهر) بود. و (سپس چنان) بارانى (از سنگ) بر آنها فرستادیم (که آنها را در هم کوبید و نابود ساخت) پس بنگر سرانجام کار مجرمان چه شد!



همانطور که ملاحظه می فرمایید این دو دسته آیات که در پرسش بدان اشاره شده، هیچ گونه تعارض و تنافی و تناقضی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوتی که دارند اینست که در سوره شعرا، دعای لوط (علیه السلام) هم ذکر شده (شعراء/169) اما در سوره اعراف این دعا بیان نشده است و همانطور که می دانیم چنین چیزی ارتباطی با تناقض و تنافی و مانند آن ندارد زیرا می توان یک داستان را با دهها شکل مختلف روایت نمود (گاه خلاصه، گاه مفصل، گاه با تاکید بر یک قسمت حادثه و ...) که نتیجتاً روایت ها مختلف می شود اما همگی می تواند صادق باشد و تنافی با یکدیگر نداشته باشد.
خیانت آنها هرگز انحراف از جاده عفت نبود، زیرا هرگز همسر هیچ پیامبرى آلوده به بى ‏عفتى نشده است، چنان که در حدیثى از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) صریحاً آمده است: ما بغت امرأة نبى قط: همسر هیچ پیامبرى هرگز آلوده عمل منافى عفت نشد

در هر جایی از قرآن که اشاره ای به این زن شده، قبلش هم اشاره ای به نجات خاندان لوط شده است؛ یعنی قرآن کریم می فرماید: «ما قوم لوط را هلاک کردیم و خاندان لوط را نجات بخشیدیم.»
اینجا برای مخاطب پرسشی ایجاد می شود که: همه خاندانش را؟ حتی همسرش را؟ خداوند سبحان به این پرسش پاسخ می دهد که: همسرش به لوط ایمان نیاورد و به گونه ای شریک جنایات قومش بود لذا با آن قوم نادان باقی ماند و به عذاب سنگ گرفتار شد.
خدای سبحان در آیه 10 سوره مبارکه تحریم همسر لوط را نماد بی ایمانی و سرگذشت او را مایه عبرت معرفی می کند؛ شخصی که در خانه نبوت زندگی می کند و در کنار پیامبری بزرگ نفس می کشد اما هیچ کدام از این ویژگیها نجات او از عذاب الهی را تضمین نمی کند و سرانجام به همراه قوم نادان، به عاقبت خیانت و کفرش عقاب می شود:
ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلاً لِلَّذینَ کَفَرُوا امْرَأَتَ نُوحٍ وَ امْرَأَتَ لُوطٍ کانَتا تَحْتَ عَبْدَینِ مِنْ عِبادِنا صالِحَینِ فَخانَتاهُما فَلَمْ یغْنِیا عَنْهُما مِنَ اللَّهِ شَیئاً وَ قیلَ ادْخُلاَ النَّارَ مَعَ الدَّاخِلینَ (تحریم/10)
خداوند براى کسانى که کافر شده ‏اند به همسر نوح و همسر لوط مثَل زده است، آن دو تحت سرپرستى دو بنده از بندگان صالح ما بودند، ولى به آن دو خیانت کردند و ارتباط با این دو (پیامبر) سودى به حالشان (در برابر عذاب الهى) نداشت، و به آنها گفته شد: «وارد آتش شوید همراه کسانى که وارد مى ‏شوند!»
البته خیانت آنها هرگز انحراف از جاده عفت نبود، زیرا هرگز همسر هیچ پیامبرى آلوده به بى ‏عفتى نشده است، چنان که در حدیثى از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) صریحا آمده است: ما بغت امرأة نبى قط: همسر هیچ پیامبرى هرگز آلوده عمل منافى عفت نشد. (4)
خیانت همسر "لوط" این بود که با دشمنان آن پیامبر (علیه السلام) همکارى مى‏ کرد و اسرار خانه او را به دشمن مى ‏سپرد، و همسر نوح نیز چنین بود. (5)



بازگشت مردمی مانند قوم لوط در آخرالزمان!!!!
خداوند در قرآن کریم داستان قوم لوط را مفصل بیان می کند و سرنوشت آنها عذابی بسیار دردناک برای قوم لوط بود . ( قوم فاسد و گنهکار لوط در شهر سدوم و در نزدیکی بحر المیت و رود اردن زندگی می کردند و اولین قومی بودند که عمل شنیع همجنس بازی را رواج دادند و خداوند متعال نیز به کیفر این گناه بزرگ آنها را عذاب داد و نابود کرد . نام پیامبر قوم لوط ، لوط (ع) بود که مردم او با او مخالفت کردند و به لواط ادامه دادند تا زمانی که خدا آنها را عذاب کرد و خداوند لوط و خانواده اش به جز زن او که کافر بود و ایمان آورندگان به پیامبری او را نجات داد و آن شهر را به عذابی دردناک دچار کرد )

( سوره عنکبوت : آیه 28 و 29 ) : و لوط وقتیکه به قوم خود گفت : شما به فحشائی میپردازید که پیش از شما هیچکسی از جهانیان به آن نپرداخته است . آیا با مردان آمیزش جنسی می کنید و راه زنی می کنید و در انجمنهای خود به کارهای ناخوشایند می پردازید؟ پاسخ قوم وی چیزی غیر از این نبود : اگر راست می گویی عذاب خدا را بیاور .

سوره هود ، آیه 82 : چون صبح شد فرمان قهر ما دیار آن قوم نابکار را ویران و زیر و زِبَر ساخت و بر سر آنها مرتّب از آسمان سنگ هلاک فرو ریختیم .

سوره عنکبوت آیه 35 : و همانا اَزم آن دیار لوط آثار خرابی را وا گذاشتیم تا نشانه ای روشن برای عبرت عاقلان باشد .

اکنون در آخرالزمان کشورهایی ازدواج با همجنس را قانونی و بدون اشکال قرار داده اند و هر روز چنین خبرهایی از گوشه و کنار منابع خبری جهانی به گوش می رسد . در حالی که در گذشته قوم لوط به دلیل انجام این کار عذاب شده اند باز هم اقوامی این کار قبیح و بی شرمانه را ادامه می دهند . تعجب اینجاست که قوم لوط به دلیل این کار عذاب شدند و باز هم اقوامی عبرت نگرفتند . حتی خداوند آثار عذاب قوم لوط را قرار داده است برای عبرت اما کجایند اقوامی که عبرت بگیرند ؟



اخبارهایی مبنی بر قانونی بودن همجنس بازی :

1 ) ازدواج همجنس گرایان قانونی اعلام شد : دادگاه استیناف نیویورک با رد داد خواستی که علیه قانون آزادی همجنس گرایان در این ایالت مطرح شده بود,ازدواج هجنس گرایان را قانونی اعلام کرد.
2 ) برگزاری جشنواره جهانی همجنس بازان در شهر مقدس بیت المقدس : انجمن جهانی همجنس بازان جشنواره خود را در شهر بیت المقدس ( اورشلیم) که نزدیک محل زندگی قوم لوط یعنی شهر سدوم است برگزار کرد.

و بسیاری موارد دیگر که می توانید با جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید . همچنین در بسیاری از کشور ها قانونی است و منع نمی شود . می توانید در گوگل واژهء همجنس بازی را جستجو کنید و وارد کتابخانهء بین المللی () شوید و آمار را ببینید . بسیاری از کشورها مصداق قوم لوط هستند .



حدیث درباره اقوام شبیه قوم لوط در آخرالزمان :

نقل شده است که حضرت محمد (ص) می فرمایند :

1 ) از نشانه های آخرالزمان بازگشت قوم لوط به محل زندگی سابقشان است .

( توضیح : قوم لوط در شهر سدوم در اسرائیل زندگی می کردند که چند کیلومتری اورشلیم است و به اورشلیم نزدیک است . در اورشلیم جشن های همجنس بازی برگزار می شود و این اثبات حدیث پیامبر ص است که هزار سال قبل چنین فرموده اند و چنین شده است . آگاه باشید که عاقبت این اقوام در زمان کنونی ما همچون قوم لوط خواهد شد که عذاب خداوند عاقبت آن است و خدا در حین مهربانی بسیار سخت کیفر است )

2 ) خداوند مردان و زنان همجنس باز را لعنت کند ( منبع : نهج الفصاحه / جلد2 / صفحه 474 )

3 ) هنگامی که مردان با مردان و زنان با زنان آمیزش کنند ( منبع : کشف النعمه / جلد 3 / صفحه 324 )

4 ) هنگامی که مردان به مردان و زنان به زنان اکتفا کنند ( منبع : منتخب الاثر / صفحه 425 )

5 ) با محارم ( محارم : کسانی که بر آنها محرم هستند ) خود آمیزش می کنند در حالی که آنها برایشان کافی اند ( منبع : منتخب الاثر / صفحه 429 )

6 ) مردان برای مردان و زنان برای زنان آرایش می کنند ( منبع : بحارالانوار / جلد 52 / صفحه 257 )

7 ) مردان با مردان زفاف می کنند همانگونه که زن با همسرش زفاف می کند ( منبع : بشارة الاسلام / ص 76 )

8 ) درآمد مرد از پشتش و درآمد زن از جلویش می باشید ( منبع : منتخب الاثر / ص 431 )

9 ) مرد برای مرد موهایش را شانه می زند و خود را آرایش می کند ، همانگونه که زن برای شوهرش چنین می کند و مردان برای چنین کارهایی پول می گیرند . همچنین مردی ناموس مرد دیگر می شود و نسبت به او غیرت می ورزد و به خاطر او جان و مالش را فدا می کند ( منبع : الزام الناصب / صفحه 183 )



نقل شده است که حضرت امام علی (ع) می فرمایند :

زن با زن ازدواج می کند و همچون عروسی که به نزد شوهر می رود خود را آرایش می کند ( الزام الناصب / صفحه 195 )

نقل شده است که امام صادق (ع) می فرمایند : و می بینی گناه آشکار شده و مردان به مردان و زنان به زنان اکتفا کنند ... و می بینی مردان برای مردان و زنان برای زنان آرایش کنند .... و مردی را می بینی که از پشتش و زنی را که از فرجش کسب درآمد می کند ... و مردان برای دفع شهوات پولهایی خرج می کنند و به مرد حسادت شود و نسبت به او غیرت می ورزند و می بینی که مرد به خاطر آمیزش با زنان سرزنش می شود ( منبع : بشارة الاسلام / صفحه 131 تا 135 )
(توضیح : به راحتی در زمان کنونی می توانیم این احادیث را که چند صد سال قبل گفته شده است را درک کنیم . در زمانی زندگی می کنیم که مصداق این احادیث را به راحتی می توانیم پیدا کنیم)



رسول خدا ویژگیهای جاهلیت مدرن را اینگونه بیان میفرمایند: هنگامی که فضا ظلمانی بشود.همین که هوا دود آلود شده. خشکسالیها زیاد بشود. آب قناتها کم میشود.و داریم که دعوا بر سر آب زیاد میشود.

می فرمایند ;هنگامی که افق غبار آلود بشود.که هم برداشت معنوی میشود از این جمله، که تشخیص حق سخت میشود.و هم برداشت ظاهری که پدیده غبار زیاد شده.

و باز از نشانه های جاهلیت مدرن میفرمایند; زمانی که مردم راحت به هم فحش می دهند. و قناعت از بین میرود. الان طوری شده که کسی برجی پنج میلیون هم در آمد دارد ناراضی است .چون قناعت نیست.



و در ادامه فرمودند درختان زیاد میشود اما میوه ها زیاد نمیشود. الان می بینید فضا سازی ها  و پارکها همه درختان بی بر استفاده میشود.

و دیگر اینکه ; هنگامی که قیمتها بالا میرود. و بادها و طوفانها در دنیا زیاد میشود .و لواط دوباره بر میگردد.  الان به وضوح اتحادیه اروپا بیانیه صادر کرده چرا در ایران همجنس گرا ها آزاد نیستند.



علت حرام بودن هم جنسبازی

از جمله روایتی که علت حرمت این عمل را بیان می کند، روایتی از امام صادق (ع) است که کسى از ایشان سؤال کرد:

چرا خداوند لواط را حرام کرده است؟ ایشان فرمودند

اگر آمیزش با پسران حلال بود مردان از زنها بى نیاز (و نسبت به آنان بى میل) مى شدند، و این باعث قطع نسل انسان مى شد و باعث از بین رفتن آمیزش طبیعى جنس موافق و مخالف مى گشت و این کار مفاسد زیاد اخلاقى و اجتماعى ببار مى آورد.»
 وسائل الشیعه، ج4، ص252

و نیز از امام صادق(ع) در روایتی طولانی ، درمورد نشانه های آخرالزمان چنین رسیده است

ایشان(ع) می فرمایند:
و می بینی که گناهان علنی شده، مردان به مردان بسنده کرده، زنان با زنان در آمیخته، مردان برای مردها آرایش کرده، زنان برای زنها خود را آراسته.....
بحارالانوار جلد 52 صفحه 256-300
بشاره الاسلام صفحه 131-135
منتخب الاثر صفحه 425، 429 و 432



رفیق بد:

امام باقر علیه السلام می فرمایند:از چهار پیغمبر چهار سخن مانده:
1.حضرت موسى علیه السلام: هر که رفیق بد را کنار گذارد؛ گویا به تورات عمل کرده.
...
 منبع :
تحریر المواعظ العددیة
صفحه362
الفصل الخامس
دوست بد عامل انحراف انسان است ؛
گاه دوست بد ؛پدر انسان است وگاه مادر. گاه خواهر است و گاه برادر . گاه فرزند است و گاه همسر . گاه همسایه است و گاه همکار . گاه استاد است و گاه دانش آموز.گاه هم کلاسی است و گاه هم بازی . گاه اوستا است و گاه شاگرد.
به عنوان مثال:
چه کسی  فیلم های مبتذل را به انسان می دهد؟
چه کسی دستور دروغگویی را به انسان می دهد؟
چه کسی انسان را به دزدی کردن تشویق می کند ؟
چه کسی انسان را به زنا و لواط و ... دعوت می کند ؟
چه کسی  موسیقی های  حرام را  به انسان میدهد ؟
چه کسی انسان را به سیگاری شدن تشویق می کند  ؟
چه کسی راههای کلاهبرداری را به انسان یاد می دهد ؟
چه کسی پیشنهاد دوستی های خیابانی را به انسان می دهد؟
چه کسی برای  اولین بار پیشنهاد مصرف مواد مخدر را به انسان می دهد؟
چه کسی بلوتوث های مخرب و پیامکهای مبتذل را برای انسان می فرستد ؟
مراقب باشیم با چه کسی دست دوستی میدیم...





سازمانهای حمایتی همجنسگرایان به نام lambda legal و Lambda Literary Award نیز نام خود را با اقتباس از این نماد گرفته‌اند. در سال ۱۹۷۸ پرچ رنگین کمانی را برای جشن ازادی همجنسگرایان طراحی کرد. در بین سالهای ۱۹۷۸ و ۱۹۷۹ یک رنگ از بالای پرچم حذف شد. در بالای پرچم رنگ قرمز برای مردان و در پایین ان رنگ بنفش برای زنان است به این معنی که همجنسگرایان مرد و همجنسگرایان زن در تمام دنیا هستند. در نمونه اصلی ۸ رنگ وجود داشت و به ترتیب رنگ‌ها از بالا به این صورت بود.



در انگلستان از سال 2004 به بعد زوج های همجنس باز از حقوق و مزایای زوج های عادی برخوردار شده اند و عده ای از مقامات دولتی در خواست کرده اند که ازدواج همجنس بازان در سراسر انگلیس تا سال 2015 به صورت قانونی تایید شود. در آمریکا نیز شبکه سی‌ان‌ ان گزارش داده است که 53 درصد مردم خواهان قانونی شدن همجنس‌بازی در ایالت‌های این کشور بودند که در تیرماه سال 92 دادگاه عالی آمریکا محدودیت ها برای قانونی بودن ازدواج همجنس گرایان در کالیفرنیا را برداشت و این ازدواج در این ایالت نیز قانونی شد.



در واقع در اروپا و آمریکا دستگاه فرهنگ سازی غرب در حال کسب موفقیت و رسیدن به اهداف خود در تبدیل همجنس بازی از یک پدیده شنیع و غیر اخلاقی به یک موضوع عادی اجتماعی است. تا جایی که هم اکنون هرگونه موضع‌گیری بر علیه همجنس ‌بازی و همجنس بازان در غرب جرم محسوب شده و فرد مخالف توهین کننده محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.



تبلیغاتی برای رواج همجنس گرایی با مجوز بومی!

سال هاست که در جوامع غربی و برخی از کشورهای شرقی رفته رفته همجنس گرایی در حال رواج یافتن است. اکنون این بار نوبت به تبلیغ این عمل شنیع در کشورهای مسلمان نشین رسیده است. بطور مثال چندی پیش در کشور اندونزی جشنواره همجنسگرایان برگزار شده و در کنفرانس هایی نیز به تبلیغ این عمل و به اصطلاح بررسی آن در اسلام و سخنانی درباره عدم مخالفت اسلام با همجنس گرایی مطرح نموده اند.

در همین راستا در فضای مجازی نیز تقریباً به تازگی افرادی به ظاهر مسلمان، تبلیغاتی در جهت رسمیت بخشیدن به مسلمانان همجنس گرا انجام می دهند. کسانی چون "آنی زانی.ولد" فرد خواننده و ترانه سرایی که خود را یکی از موسسین انجمن  به اصطلاح اسلامی به نام "گسترش ارزش ها" در آمریکا معرفی می کند. او می گوید:" در انجمن ما طیف وسیعی از مسلمانان همجنسگرا حضور دارند و از برخوردهای ستیزه جویانه و خشونت بار پرهیز شده و بر تعامل انتقادی با متون کتاب مقدس تاکید می شود." او امام جماعت این مرکز است و در صفحه فیس بوک خود می نویسد: "می خواهد در مراسم ازدواج یک زوج همجنس شرکت و خطبه عقد آنها را به شکل کاملاً اسلامی بخواند." او دلیل اغلب مسلمانان برای مخالفت با همجنس گرایی را داستان قوم لوط و آنچه تفسیر خشن و افراطی از متون مقدس اسلامی معرفی می کند می داند، او معتقد است که مرکز اسلامی تاسیس شده از جانب وی با برداشتی متعادل و ملایم به دین نگاه می کند. حتی فردی به نام امام "دایی.یه عدالت" امام جماعت همجنسگرای جامعه مسلمان آمریکا و مدیر مسجد همجنسگرایان در واشنگتن است.


همچون اکثر مفاسد در اینجا نیز سرمایه‌های مالی و انسانی یهود در خدمت فرهنگ سازی گسترده برای اشاعه همجنس بازی بوده که در سه حوزه فرهنگی و هنری، تبلیغی و سیاسی فعال بوده است. این فعالیت ها از تاسیس جوایز ادبی اختصاصی برای نویسندگانی که با موضوع همجنس‌بازی می‌نویسند تا حمایت سیاسی اجتماعی رژیم صهیونیستی از همجنس بازها در کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی دامنه داشته است. بر اساس یک نظرسنجی که از سوی "آمریکن ایرلاینز" و پایگاه اطلاع‌رسانی "گی‌سیتی" به انجام رسیده است، تل آویو از نظر همجنس‌ بازان محبوب‌ ترین شهر روی زمین محسوب می شود.

با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی به مواردی خاص بر خواهیم خورد که نظام های غربی به خصوص نظام آمریکا و انگلستان با تغذیه از سرمایه های مالی و انسانی یهود، به شدت و با اصراری بسیار عجیب سعی در گسترش و تبلیغ آنها در میان مردم خود و دیگر ملت ها دارند. یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس بازی» است.
حتی اگر حمایت این نظام ها از افراد همجنس باز را از منظر دعاوی حقوق بشری نگریسته و قبول کنیم باز تناسبی بین هجم تبلیغات و حمایت های بی حساب مالی و سیاسی و اجتماعی از این افراد و تعداد آنها در جوامع مختلف نخواهیم یافت. برای مثال تنها 1.5 درصد از مردم انگلستان را همجنس بازان تشکیل می‌دهند و گستردگی حمایت و پافشاری بر ارائه خدمات و به رسمیت شناختن این اقلیت بسیار کوچک هیچ تناسبی با تعداد آنها و یا قدرت اثر گذاری آنها بر جریان سیاسی و اجتماعی کشور ندارد.

 

پرچم گروه های همجنس گرا:

همجنسگرایان دارای یک نماد مشترک برای شناساندن خود به جامعه هستند.

۲ نماد مشهور برای آن ها، مثلث صورتی و پرچمی است رنگین کمانی، مثلث صورتی توسط نازی‌ها درخلال جنگ جهانی دوم به‌عنوان نمادی برای ننگ و شرم به زندانیان همجنسگرا تعلق می‌گرفت، این نماد کماکان بار معنایی منفی دارد.

 پرچم رنگین‌کمانی رسمی‌تر و عمومی‌تر است و هیچ بار معنایی منفی ندارد.

مثلث صورتی یکی از قدیمی ترین این نمادها است که در خلال جنگ جهانی دوم برای زندانیان همجنسگرا در بازداشتگاه استفاده می‌شد به همین دلیل نماد مثلث صورتی توسط همجنسگرایان استفاده می‌شود تا هم خود را به جامعه معرفی کنند و هم یادبودی برای همجنسگرایان کشته شده در جنگ جهانی دوم باشد.

لاندا علامت یونانی در سال ۱۹۷۰ توسط ائتلاف همجنسگرایان فعال نیویورک به عنوان نماد برگزیده شد، در دسامبر ۱۹۷۴ لاندا به عنوان نماد بین المللی همجنسگرایان زن و مرد در همایش حقوق همجنسگرایان در اسکاتلند انتخاب شد.

پرچم همجنس گرایان

‍ سازمانهای حمایتی همجنسگرایان به نام lambda legal و Lambda Literary Award نیز نام خود را با اقتباس از این نماد گرفته‌اند. در سال ۱۹۷۸ پرچ رنگین کمانی را برای جشن ازادی همجنسگرایان طراحی کرد. در بین سالهای ۱۹۷۸ و ۱۹۷۹ یک رنگ از بالای پرچم حذف شد. در بالای پرچم رنگ قرمز برای مردان و در پایین ان رنگ بنفش برای زنان است به این معنی که همجنسگرایان مرد و همجنسگرایان زن در تمام دنیا هستند. در نمونه اصلی ۸ رنگ وجود داشت و به ترتیب رنگ‌ها از بالا به این صورت بود.

امروزه، همجنسگرایان در جهان دارای پرچمی رسمی با رنگ های "رنگین کمان" هستند که هر رنگ در این پرچم سمبل امر خاصی است. بطور مثال رنگ قرمز نشانه زندگی، رنگ نارنجی نشانه بهبودی و سلامتی، رنگ زرد نشانه نور خورشید، رنگ سبز نشانه طبیعت، رنگ آبی نیلی نشانه نظم، هارمونی، یکپارچگی و آرامش و رنگ بنفش نیز نشانه روح و روان انسان است.

همجنس گرایان

‍ سیاست های فرهنگی غرب در تلاش است پرچم ننگین همجنس بازی را در دنیا بیافرازد اما چرا؟

اینجاست که این سوال مطرح می شود که چرا غرب در تلاشی مصرانه سعی در گسترش پدیده ضد انسانی همجنس بازی دارد؟

چرا امروزه بخشی از برنامه ریزی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی غرب علنا به حمایت از توسعه همجنس بازی در میان مردم خود و ملت های سراسر جهان اختصاص یافته است؟
نظام سیاسی غرب چه سودی از همجنس باز شدن افراد می برد که اینچنین به حمایت از نهادهای حامی همجنس بازی پافشاری کرده و به انحاء مختلف سعی در عادی سازی و قبولاندن طبیعی بودن این پدیده غیر طبیعی به بشریت دارد؟ اگر تنها نگاه انسانی و حقوق بشری موجب این سطح از فعالیت های حمایتی است چرا به این افراد به صورت کسانی که به هر دلیلی (روانشناختی، جامعه شناختی و یا فیزیولوژیک) از مسیر تعادل و طبیعت بشری خارج شده و نیاز به کمک و درمان دارند تا بیش از این در باتلاق اعمال ضد اخلاقی و ضد نهاد خانواده فرو نروند؛ نگریسته نمی شود؟!

بلکه برعکس با تشویق، تبلیغ، حمایت و عادی نشان دادن این پدیده، این افراد بیمار را هرچه بیشتر به اعماق دره های ضد اخلاقی فرو می کشانند؟! شایان توجه است که موضوع حمایت از همجنس بازی مرز نگرش ها و گرایش های سنتی سیاسی را نیز درنوردیده و به نظر می رسد به صورت یک سیاست استراتژیک همگانی برای نظام های غربی درآمده است. از همین رو می بینیم که دیوید کامرون محافظه‌کار در انگلستان سیاست های مشابهی با اوبامای دموکرات در آمریکا در مورد حمایت از همجنس بازی در پیش گرفته است!

همجنس بازی

تل آویو  برای همجنس بازان بهشت روی زمین محسوب می شود.

رژیم صهیونیستی یکی از ترویج کنندگان همجنس‌بازی در جهان است و اقدامات تبلیغی فراوانی مانند برگزاری رژه همجنس بازان در کشورهای مختلف را سامان می دهد. «مایکل اورن» سفیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه همجنس‌ بازان در آمریکا می گوید: «همجنس‌بازان در اسرائیل بخشی جدا نشدنی از جامعه هستند و چنین افرادی در بخش‌های مختلف جامعه اعم از ارتش، کنست، قوه قضائیه، پزشکان، مهندسان، مدرسان و فلاسفه دیده می شوند؛ اسرائیل بهشت همجنس‌ بازان است».

وی یکی از افتخارات رژیم صهیونیستی را سازماندهی راهپیمایی جهانی همجنس‌ بازان در طی سال‌ های اخیر می داند. در عرصه سیاسی داخلی نیز رژیم صهیونیستی دست همجنس بازان را باز گذاشته است تا جایی که «دان سلیور»، نماینده همجنس‌ بازان در حزب کار این رژیم، خود را برای راهیابی به کنست در فهرست انتخاباتی این حزب نامزد کرد. او اولین همجنس‌بازی بود که به طور آشکارا خود را نامزد انتخابات کنست کرد که مورد موافقت "شلی یاحی موویچ"، رئیس حزب کار نیز قرار گرفت. اهمیت حمایت از همجنس بازی برای اسرائیل به حدی رسیده است که در مدرسه علوم دینی یهودیان محافظه کار، مسئله خاخام شدن همجنس‌بازان زن و مرد مورد موافقت قرار گرفته و بر این اساس همجنس بازان می‌توانند خاخام شده و به برگزاری آیین های مذهبی یهود بپردازند!

همجنس بازی

‍ عکس زیر چتری را با نماد همجنس گرایی نشان می دهد که در سطح شهر تهران و به راحتی به قروش می رسد.

البته ناگفته نماند که این نماد بعلت شباهتش با رنگ های رنگین کمان مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است و تنها افراد کمی در جامعه از معنای واقعی نهفته در این نماد خبر دارند اما غرب با استفاده از این نا آگاهی و از طریق تبلیغات و استفاده از شبکه مجازی در تلاش است تا چشم مردم را به دیدن نماد همجنس گرایی عادت دهد و آن را تبدیل به موضوعی عادی کند.

حتی گاهی استفاده از این نماد با زیرکی بسیار صورت گیرد به گونه ای که حتی افراد آگاه را هم به اشتباه می اندازد.

بر اساس این گزارش، لزوم آگاه سازی مردم از طریق رسانه ها و همچنین برخورد مسئولین با رواج این نماد در زندگی مردم احساس می شود و امیدواریم با برخورد و اقدام مناسب و به موقع مانند تمامی موارد، نقشه های غرب برای به انحطاط کشاندن فرهنگ و دین مردم ایران با شکست مواجه شود.

همجنس بازی


روایاتی که در مذمت همجنس گرایی از پیشوایان اسلام نقل شده آن قدر زیاد و تکان دهنده است که با مطالعه آن هر کس احساس می کند که زشتی این گناه به اندازه ای است که کمتر گناهی در پایه آن قرار دارد.
از جمله در روایتی از پیامبر(ص) می خوانیم: «هنگامی که قوم لوط آن عمل ننگین را انجام دادن (مردها به مرد و زنها هم به زنان اکتفا کردند) زمین آن چنان ناله و گریه سر داد که اشکهایش به آسمان رسید و آسمان چنان گریه کرد که اشک هایش به عرش رسید در این هنگام خداوند به آسمان وحی فرستاد که آنها را سنگ باران کن و به زمین وحی فرستاد که آنها را فرو بر».( تفسیر نمونه، ج 8، ص 193)
در روایت دیگری از امام علی(ع) می خوانیم که فرمود: از پیامبر(ص) شنیدم چنین می گفت: «لعن الله المشتبهین من الرجال بالنساء و المشتبهات من النساء بالرجال؛ لعنت خدا بر آن مردانی باد که خود را شبیه زنان می سازند، (با مردان آمیزش جنسی می کنند) و لعنت خداوند بر زنانی باد که خود را شبیه مردان می کنند (با هم مساحقه می نمایند)» (وسائل الشیعه، ص 255، ح 14) صاحب جواهر یکی از فقهای بزرگ شیعه می فرماید: «از بعضی از ائمه(ع) روایت شده مساحقه در زنان مثل لواط در مردان می باشد لکن مجازات مساحقه صد تازیانه می باشد زیرا در مساحقه آلتی داخل آلت دیگر نمی شود. در روایت دیگر است که مساحقه، زنای اکبر است که دختر ابلیس در زنان ایجاد کرده همان طور که ابلیس لواط را ایجاد کرده است.»( جواهر الکلام، ج 41، ص 388)


امام صادق‏ علیه السلام نیز می‏فرماید: «با سه گروه خداوند در روز قیامت سخن نمی‏گوید و پاکشان نمی‏خواند و عذابی دردناک دارند، از آن سه‏ اند، خودارضایی کننده و کسی که لواط دهد»


لواط کننده گان سه روز پس از مرگ به قوم لوط ملحق می شوند :


در زمان عمر غلامی که مولای خودش را کشته بود پس از اقرار عمر امر به کشتن نمود .حضرت امیرالمومنین علی (ع) از غلام پرسید چرا مولای خودت را کشتی؟
عرض کرد به زور با من لواط کرد پس او را کشتم آن حضرت از اولیای مقتول پرسید آیا او را دفن کرده اید؟ گفتنند: آری هم اکنون از دفنش می آئیم پس به عمر فرمود غلام را تا سه روز نگهدار و پس از سه روز اولیای مقتول حاضر شوند.
پس از گذشتن سه روز آن حضرت به اتفاق عمر و اولیای مقتول بر سر قبرش آمدند از اولیایش پرسیدند این قبر صاحب شماست؟ گفتند آری سپس فرمودند قبر را بشکافید تا به لحد برسید چون به لحد رسیدند و آنرا برداشتند جنازه را ندیدند پس آن حضرت تکبیر گفت و فرمود به خدا قسم دروغ نگفتم شنیدم از رسول خدا (ص) فرمود هر کس از امت من عمل قوم لوط را مرتکب شود و بدون توبه از دنیا برود پس در قبرش بیش از سه روز نمی ماند تا این که زمین او را فرو می برد و بجائی که قوم لوط هستند و هلاک گردیده اند ملحق می نماید پس در زمره ایشان محشور میشود.



توبه واقعی :


در فروغ کافی کتاب الحدود از حضرت امام جعفر صادق (ع) روایت می کند که روزی حضرت امیرالمومنین (ع) در میان جماعت اصحاب بودند مردی آمد و گفت یا امیرالمومنین با پسری لواط نمودم پاکم کن ( یعنی بر من اجراء حد فرما )حضرت فرمود برو به خانه ات شاید سودائی در طبعت حرکت کرده باشد ( چون اقرارت از روی کمال و شعور نیست ) روز دیگر آمد و همان اقرار را کرد و خواهش اجرای حد را تکرار نمود.
 
حضرت ثانیا فرمود به منزلت برو شاید سودائی در طبعت حرکت کرده و چنین اقراری می کنی تا آنکه سه مرتبه باز گشته و همان طور اقرار و سپس خواهشش را تکرار کرد.در مرتبه چهارم حضرت فرمود که پیغمبر (ص) در این واقعه سه حکم فرموده هر یک را میخواهی اختیار کن. یکی اینکه دست و پایت را ببندند و از کوه پرتابت کنند یا این که با شمشیر ترا بکشند یا با آتش ترا بسوزانند؟
 
عرض کرد یا علی کدام یک از اینها دشوارتر است فرمود سوزاندن با آتش گفت آنرا اختیار کردم.
حضرت فرمود :تهیه کار خودت را بکن گفت چنین خواهم کرد پس برخاست و دو رکعت نماز خواند سپس گفت خدایا گناهی از من سرزده که تو به آن دانایی و من از گناه خود ترسیدم و به نزد وصی رسول تو آمدم و از او خواهش کردم مرا از گناه پاک کند او مرا بین سه عقوبت مختار فرمود خداوندا من آن را که سخت تر بود انتخاب کردم از تو می خواهم که این عقوبت را کفاره گناهان من گردانی و مرا در آخرت با آتش خود در جهنم نسوزانی پس گریان برخاست و در گودال پر از آتش که برایش آماده شده بود نشست آتش از اطرافش شعله می کشید.
حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام ) بر حالتش رقت فرمود و گریان شد و اصحاب  همه به گریه درآمدند پس از آن حضرت فرمود بر خیز ای مرد که ملائکه آسمان و زمین را به گریه درآوردی به درستی که خداوند توبه ات را پذیرفت. برخیز و به آن گناهی که کردی نباید برگردی. (توبه واقعی در صورتی قابل قبول است که فرد هیچگاه به طرف آن برنگردد)

در مذمّت لواط در قرآن از قول حضرت لوط به قومش آمده است: «أتأتون الذکران من العالمین؛ آیا در میان جهانیان شما به سراغ جنس مرد می‌روید و همسرانی را که خدا برای شما آفریده است رها می‌کنید؟!‌ شما قوم تجاوزگری هستید».( شعراء (۱۵) آیه‌ ۱۶۵)
پیامبر اکرم ‏صلی الله وعلیه وآله: «بوی بهشت به مشام کسی که مورد هم جنس گرایی واقع می‌شود، نخواهد رسید».(تفسیر نمونه، ج ۱۵، ‌ص ۳۲۰)
امام صادق علیه السلام در بیان فلسفه حرمت لواط : اگر آمیزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بی نیاز می‌شدند و این موجب قطع نسل بشر می‌شد و مفاسد زیاد اخلاقی و اجتماعی به بار می‌آورد.( وسائل الشیعه، ج۴، ص۲۵۲)
البته این احادیث بدین معنا نیست که اگر کسی که این گناهان را مرتکب شده ، خداوند توبه اش را نپذیرد. خداوند در قرآن کریم می فرماید : إِنَّ اللّهَ لاَ یَغْفِرُ أَن یُشْرَکَ بِهِ وَیَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِکَ لِمَن یَشَاءُ وَمَن یُشْرِکْ بِاللّهِ فَقَدِ افْتَرَى إِثْماً عَظِیماً [النساء : ۴۸]
یعنی غیر از گناه شرک بقیه گناهان آمرزیده می شود . ولی این آمرزش قطعی نیست. یعنی کسی که لواط یا سحاق کرده و سپس توبه نموده ، نباید از آمرزش خود مطمئن باشد بلکه پیوسته باید بین خوف و رجا باشد و به امید آمرزیده شدن مجددا سراغ این گناه کبیره نرود.
از طرف دیگر نباید خودش را فریب بدهد که بعد از انجام این گناه توبه می کنم. چه بسا شیطان توفیق گرفتن توبه را از او بگیرد و مرگش فرارسد.

هم جنس بازی که در پسر با پسر با عنوان لواط (پدوفیلیا ،‌ بچه بازی ، Pedophilia، گی ، Gay) شناخته می شود و در دختر با دختر با عنوان سحاق (مساحقه ، طَبَق‌زنی ، Lesbianism) در اسلام به شدت نهی شده است.
این رفتار که از دیدگاه روانشناسی یک انحراف جنسی به شمار می رود ، عملی بر خلاف فطرت است. به طور کلی هر عملی که با فطرت انسان هم خوانی نداشته باشد، تأثیر سوء دارد و بر تحیر و سرگردانی و پریشانی و اضطراب در شخص افزوده می شود ، حتی اگر به ظاهر از آن لذت ببرد و بدان خرسند باشد. به همین دلیل روایات زیادی درباره مذمت هم جنس بازی نقل شده که بسیار تکان دهنده است. با مطالعه آن روایات، میتوان به زشت بودن این عمل پی برد. قطعاً روایات در جلوگیری از این عادت ناپسند مؤثر است و برخی از آن ها را برای شما نقل می کنیم:
پیامبر اکرم‏صلی الله وعلیه وآله : “هر کس با نوجوانی آمیزش جنسی کند، روز قیامت ناپاک وارد محشر میشود، آن چنان که تمام آب‏های جهان او را پاک نخواهند کرد و خداوند او را غضب می کند و از رحمت خویش دور می دارد و دوزخ را برای او آماده ساخته و چه بد جایگاهی است”.(وسائل الشیعه، ج ۱۴، ص ۲۴۹٫)
پیامبر اکرم‏صلی الله وعلیه وآله: “هرگاه جنس مذکر با مذکر آمیزش کند، عرش خداوند به لرزه درمی آید”.(وسائل الشیعه، ج ۱۴، ص ۲۴۹٫)

عوامل قابل انتقال در همجنس بازان
این عوامل عمده شامل باکتریها، انگل ها، اسپیروکت ها، ویروسها و قارچ هاست. بیماری های روده ای در این گروه عبارت است از پروکیت، کولیت و آنتریت هاست. باید توجه داشت که علائم بیماری های روده ای بسیار محدود است و از طریق این علائم نمی توان پاتوژن تاکید نمود و در عین حال یک بیمار همزمان ممکن است چند نوع از ارگانیسم های پاتوژن را حمل نماید.
التهاب معده (proctitis)
این حالت عمدتاً با تیسفموس ، درد آنورکتال و ترشح از معقد بروز می کند. تب، خارش معقد و تغییر در اجابت مزاج کمتر ظاهر می شوند. شایعترین عوامل ایجاد کننده آن عبارتند از: نیسریاگونوره، ترپونم سیفلیس، و کلامیدیاتراکوماتیس، که حداقل هشتاد درصد موارد را تشکیل می دهند.عوامل دیگری نیز در این رابطه شناسایی شده اند و حداقل در یازده درصد موارد عامل ایجاد کننده آن متعددند بسیاری از موارد پروکتیت گونوکوکی بدون علامت بوده و در کشت روتین از رکتوم تشخیص داده می شوند. بسیاری مطالعات نشان داده اند که پنجاه درصد مردان همجنس بازی که به کلینیک بیماری های مقاربتی مراجعه می کنند کشت مثبت از نظر سوزاک دارند. افراد واجد علامت معمولاً از درد رکتوم و ترشح شکایت دارند. آلودگی با کلامیدیا نیز علائمی شبیه به این دارد در حالی که پروکتیت زخمی ناشی از هرپس بسیار دردناکتر است. در هرپس ضایعات و زیکولار ممکن است در اطراف معقد قابل رؤیت باشند.بیماری های ناشی از ترپوسماپالیدوم معمولاً همراه با درد و ترشح خونی از معقد است. گاهی فقط با مشاهده یک توده بدون درد و یا یک زخم در رکتوم می توان تشخیص داد.

از طرف دیگر سایر بیمارهای عفونی، ویروسی همانند هپاتیت، ایدز، سفلیس و سایر بیماری‌های مقاربتی از طریق مقعد (پشت) راحت تر منتقل می‌شوند. خیلی از افراد تصور می کنند که در رابطه مقعدی هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند، در حالی که چون مقعد در درون خود باکتری های زیادی دارد، انتقال ویروسهای نظیر ایدز و… راحت تر انجام می شود

به هر حال از نظر پزشکی نیز ثابت شده که رابطه مرد با مرد و همجنس با همجنس یک رابطه پرخطر است ، حتی با وسایل پیشگیری. هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه ای مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده، بر عکس، این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده است. از طرف دیگر سایر بیمارهای عفونی، ویروسی همانند هپاتیت، ایدز، سفلیس و سایر بیماری‌های مقاربتی از طریق مقعد (پشت) راحت تر منتقل می‌شوند. خیلی از افراد تصور می کنند که در رابطه مقعدی هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند، در حالی که چون مقعد در درون خود باکتری های زیادی دارد، انتقال ویروسهای نظیر ایدز و… راحت تر انجام می شود. این باکتری ها با شستشو از بین نمی‌روند. از آن گذشته دریچه مقعد یک درچه خروجی است، پس وارد شدن هر چیزی از این دریچه علاوه بر آسیب به دریچه و موارد ذکر شده همراه با درد است. و به مرور باعث باز شدن هر چه بیشتر دریچه مقعد و پیدایش عوارض ذکر شده می‌شود.
از نظرگاه اجتماعی نیز این رابطه آسیب های فراوانی را به همراه دارد. پرهیز از فرزند دار شدن با تمایلات همجنسگ<

5 نظر

  1. manicuremanicuresays:

    My spouse and I stumbled over here from a different web page and thought I should check things out. I like what I see so now i am following you. Look forward to finding out about your web page yet again.

  2. manicuremanicuresays:

    I am regular reader, how are you everybody? This post posted at this site is really good.

  3. GracielaGracielasays:

    Today, while I was at work, my sister stole my iphone and tested to see if it can survive a forty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83 views. I know this is completely off topic but I had to share it with someone!

  4. stacymotayen.wordpress.comstacymotayen.wordpress.comsays:

    Hurrah! After all I got a blog from where I can actually get helpful facts concerning my study and knowledge.

  5. Can stretching help you grow taller?Can stretching help you grow taller?says:

    Thanks for another fantastic article. Where else may anybody get that type of info in such an ideal method of writing? I&#039;ve a presentation next week, and I am at the search for such info.