موسیقی از دو بُعد فقهی و فلسفی

موسیقی

شیطان پرستان به دو طریق مختلف به تبلیغ و معرفی مکتب خویش می پردازند. ولی شاید هیچ کدام اثر گذارتر از موسیقی نباشد.

 شاعران و خوانندگان شیطانپرست، با گزینش کلمات و کمک گرفتن از آلات موسیقی مهیج، تلاش در تفهیم واژگان کلیدی مکتب، در ذهن و ضمیر ناخودآگاه شنوندگان، دارند.

خوانندگان "متال "و"راک" مدام در آهنگ های خود این واژه ها را به کار می برند:
به جهنم خوش آمدید
سرودی از جهنم
 محکوم به جهنم
تو جهنم بسوز

در حین اجرای کنسرت، مدام خود را ابراز و مهر تأیید بر افکار نامشروع خویش می زنند. با تمام تنوعی که در سبکهای موسیقی خویش دارند، ولی همگی بر یک اصل توافق دارند و آن، «شیطان» است.

اعصاب ما دو دسته است سمپاتیک و پارا سمپاتیک  ارادی و غیر ارادی  هرکدوم مسئول بخشی از بدن هستن.  سمپاتیک تنگ کردن رگها ، اتساع عضلات ، افزایش فشار خون و گشاد کردن مردمک...کار دیگری دقیقا برعکس اینه، حالا میایم تاثیر موسیقیو روی اعصاب بررسی میکنیم، یک دانشمند غربی یک کار جالب انجام داد،  دستگاه فشار رو به خودش وصل کرد هدفون رادیو رو هم روی گوشش گذاشت... یه رادیو مثل رادیو پیام که پشت سر هم میخونه انتخاب کرد، اولین آهنگ شاد بود ، در کمتر از چند ثانیه دید فشار خونش رفت بالا ، بعد آهنگی مثل آهنگ شجریان پخش شد ، فشارش اومد پایین ... یک مسئله دیگر رو هم کشف کرد ، دید از هر آهنگی خوشش میاد فشارش میره بالا از هر آهنگی بدش میاد فشارش میاد پایین، تا جایی که ایشون در کتاب خودش نوشته : ” من از سلامت خودم ترسیدم و دستگاه رو از خودم جدا کردم " چه اتفاقی افتاده ؟ زمانی که شما آهنگای ریتمیک میشنوید سریع آدرنالین ترشح میشه کورتیزول ترشح میشه رگها تنگ و فشار خون زیاد و مردمکها گشاد میشه این بدن آماده میشه برای فعالیت، وقتی سگ دنبالت کرده چه حسی بهت دست میده ؟ دقیقا همون اتفاق برای شما میوفته، مثل این که یک ماجرای عجیب، معجزه ائمه (ع) یا پیامبر (ص) تعریف کردن،  مو به تن آدم سیخ میشه اون لحظه ایه که آدرنالینو با تمام وجود توی بدنتون داره ترشح میکنه حالا به لحاظ فیزیولوژیکی و بدنی شما آماده فعالیت هستین ، ولی نشسته تو ماشین فعالیتی نداره، میدونی چه بلایی داره سرش میاد؟ پدر بدنش داره در میاد ، دچار بیماری ضعف اعصاب میشه ،شنواییش کم میشه، قلبش آسیب میبینه، بیماریه پارانوا بوجود میاره، بیماری مانی که نوعی جنون هست ، میگیره والله به خدا اینارو دکترا دارن میگن ، بلافاصله رادیو پیام تصمیم میگیره یک آهنگ غمناک بگذاره ، حالا بدن چه دستوری میده ؟ دوباره بدن  دستور میده نوآدرنالین ترشح بشه ، رگها رو گشاد کن مردمکو تنگ کن اینجاست که آنزیمهای کبدی شما بهم میریزه و دچار بیماریه فشار خون میشید ، اثرش بسیار بسیار زیاده ، حد اقلش اینه که اعصاب سمپاتیک و پارا سمپاتیک بهم میریزه ، اولین عارضش بیماریه ضعف اعصابه، دارم کل موسیقی رو میگم نه این ور آبی یا اونور آبی ، عنایت داشته باشین " بتهوون " و "ریچارد واگنر" دو موسیقی دان معروف و مشهور بخاطر بیماریه ضعف اعصاب از خدا  طلب مرگ کردن

 

اثر_موسیقی_بر_شنوایی :

گوش سه قسمت داره  بیرونی ،میانی ،درونی ، صدا در حفره گوش بیرونی، میچرخه ، بعد از سه استخوان سندانی رکابی چکشی می گذره،  تا آخر به سلولهای عصبی میرسه ، زمانی که شما موسیقی های مختلف با زیر و بم های بسیار بالا گوش میکنین همون بلا ، سر گوش میاد ، در هر بار گوش کردن این نوع موسیقی ها تعداد بسیاری از میلیونها سلول شنوایی شما از بین میره، آروم  آروم انسان شنوایی اش رو از دست میده، آروم آروم کر یا کم شنوا میشه ، خصوصا اینها کسایین که موسیقی رو با صدای بلند گوش کردن ، که شما میدونید ” روبرت  شمان " و ” بتهوون " هر دو کر میشن و بعد میمیرن ، چرا این تیکه آخر عمر #بتهوون رو به من و تو نمیگن؟ چرا " نیچه " که هم فیلسوف وهم موسیقی دان بود در آخر عمر جنون گرفت و دیوانه شد و میگفت من جن میبینم؟

 

اثر_موسیقی_بر_قلب :

قلب شما در بیست و چهار ساعت نزدیک به صد هزار مرتبه میزنه ،به صورت متوسط در هردقیقه 70-75 بار،  تند نمودن و کند نمودن ضربان قلب ، طبق دستور اعصاب سمپاتیک و پارا سمپاتیک انجام میشه، یکی دستور تند کردن و دیگری دستور کند کردن ضربان رو میده، حالا فکر کن واسه این قلب بد بخت ، هی شل کن سفت کن راه بندازه ، یا در جایی که نشسته و آمادگی نداره ، فشار خون بیخود بره بالا یا بر عکسش ، وقتی که انسان می خواد بره ورزش ” نبسته ام به کس دل ..." گوش بکنه،  این آهنگ باعث پایین اومدن فشار خون میشه در حالیکه سلولهای بدن به اکسیژن  و غذا نیاز دارند، این باعث از بین رفتن سلولهای مغزی میشه... اینها آرام آرام بر سلامتی شما اثر میگذارن، یکی از دلایل اصلی کاهش عمر، همین موسیقیه،  امروزه پزشکی پیشرفت کرده، جلو بیماریهایی مثل وبا گرفته شد پس  چرا سکته اینقدر زیاد شده ؟ کتبی که متعلق به 400،500 ساله پیشه ، مواردی رو ذکر میکنه که شخصی 200 یا 300 سالش بوده ، ولی چرا ما دیگه عمرهای 120 ساله نمی بینیم؟

 

اثر_موسیقی_برتولیدهیجان_و_التهابات :

هیجان اولین اثر موسیقیه وقتی یک آهنگ شاد گوش میکنی هیجان بر شما غالب میشه ، اگر آهنگ غمناک هم گوش بدی یک هیجان از نوع دیگری بر شما غالب میشه ببینید دکتر مونتاکو مولف کتاب اختلالات عصبی معده هست ، میگه: ” آنچه میخورید باعث زخم معده نمیشود بلکه آنچه شما را میخورد، یعنی هیجان و التهاب، باعث زخم معده می شود " بارها شنیدید که میگن زخم معده بر اثر اعصاب ایجاد میشه ، درسته؟ موسیقی هم باعث ایجاد هیجان و التهابه ، بنابراین موسیقی باعث ایجاد زخم معده هم میشه . در باغ وحش شهر گلاسکو یه گروه ارکست  اسکاتلندی  برنامه ای برای حیوان ها اجرا میکنه ، در آخر این برنامه بر خلاف روال عادی باغ وحش (یعنی در حالت عادی ، هیچوقت این اتفاق ها نمی افته ) سه شیر فرار کردند یکی از آنها دستش شکست ، زرافه ها از شدت هیجان تا چندین روز غذا نمی خوردند.

 

موسیقی عامل اصلی فشارخون :

اینو قبل هم عرض کردم، پزشکی در اروپا ضمن تجسس در علل فشار خون که در دنیای جدید بسیار فراوان شده است بازوبند فشار خون را به بازو بسته و دکمه رادیو را باز و با گوش دادن به برنامه های مختلف موسیقی به نتایج زیر رسیده است :

آ) هرقدر موسیقی نامطبوع و زننده باشد، درجه فشار خون زیاد میشود  و این افزایش بقدری بود که پزشک مزبور را متوحش ساخت ، یعنی ترسید ، فکر کنید فشار خون ، بر 11 باشه، دید که همینجوری داره میره بالا.

ب) برخی از موسیقی ها که به ظاهر اثر آرام کننده دارند، فشار خون را از حد معمول پایین تر می آورد ، آرام آرام کم میشد تا  حدی که در آخر آن پزشک به خواب فرو میرود.
در آزمایشی دیگر که خیلی جالبه ، دکتر پاول مقداری از گلبولهای سفید و قرمز خون را درون یک لوله بلوری جای داد و در لوله را محکم بست و سپس آنرا در بین حوضچه ای پر از آب قرار داد و بوسیله برق امواجی در آب ایجاد کرد  - امواج موسیقیایی ، که آهنگهای ترس آوری از آن بر میخواست- در فاصله 10 دقیقه که این امواج با آوای مخوفش ادامه داشت، یک نیمه از گلبولها جان سپردند و یک نیمه دیگر در آستانه مرگ قرار داشتند در حالیکه، در حالت عادی 10 برابر عمر گلبولها بیشتر بوده! موسیقی چه اثری روی بدن انسان داره  میگذاره ،چه اثری داره این روی سلولهای مغزی شما می گذاره ، روی گلبولهای خون شما میذاره، واقعا اگر الان به شما چیزی بدم و بگم درونش یک میلیونیومِ درصد سیانور وجود داره ، به خدا کاریت نمیکنه، خیلی ضعیفه ، بیا بخور، میگی نمیخوام! چون خطرش برات آشکار شده، اما اگه من بهت بگم این موسیقی رو که داری پشت سر هم گوش میکنی پدرتو در میاره، گوش نمیدی.

 

سایر آثار موسیقی بر بدن :   

من تا الان فقط هفده تا از چهل و خورده ای عوارض ناشی از موسیقی بر بدن رو براتون خوندم ، بقیش زیر شاخه های اینهاست که فقط نام می برم :
اضطرابات گوناگون ،عصبانیت، سستی، بی ارادگی ، سر گیجه، ، مالیخولیا ، نفخ معده، تحریکات قلبی، تپش قلب، بی نظمی آنژین، اختلالات غدد مترشحه داخلی مخصوصا تیروئید و تخمدان، اسپاسم لوله گوارش، آسم، مرض مانی ، پارانوآ و غیره ، اینهمه بیماری در اثر موسیقیه ، بهتره بگیم اینهمه بیماری در اثر اینه که ما دارو رو اشتباه خوردیم.
(مطالب ارسال شده برگرفته از سخنان استاد رائفی پور می باشد)


موسیقی شیطانی

شیطان پرستان به دو طریق مختلف به تبلیغ و معرفی مکتب خویش می پردازند. ولی شاید هیچ کدام اثر گذارتر از موسیقی نباشد.
 شاعران و خوانندگان شیطانپرست، با گزینش کلمات و کمک گرفتن از آلات موسیقی مهیج، تلاش در تفهیم واژگان کلیدی مکتب، در ذهن و ضمیر ناخودآگاه شنوندگان، دارند.
خوانندگان "متال "و"راک" مدام در آهنگ های خود این واژه ها را به کار می برند:

 به جهنم خوش آمدید
 سرودی از جهنم
 محکوم به جهنم
 تو جهنم بسوز
 شاهزادگان جهنم
 نگهبان جهنم
 می خواهم به جهنم بروم
 زنگ های جهنم…..


در حین اجرای کنسرت، مدام خود را ابراز و مهر تأیید بر افکار نامشروع خویش می زنند. با تمام تنوعی که در سبکهای موسیقی خویش دارند، ولی همگی بر یک اصل توافق دارند و آن، «شیطان» است.

گروه شیطان پرست موسیقی راک، طبق نوشته هایش، نفس و زندگی خویش را به شیطان سپرده و شیطان را چون خدای خود می پرستند.
‎آنها در بیانیه های خود اعلام می کنند؛ شیطان به آنان قدرتی داده، تا به وسیله ی آن قدرت، معجزه اتی انجام دهند. و یکی از آن معجزات، خودکشی اشخاصی است که برای شنیدن کنسرت این گروهها در محل حاضر می شوند؛
‎در بررسی روزنامه ها و رسانه ها می توان نمونه جنایات و خودکشی فزاینده ی شنوندگان و بینندگان این کنسرت ها را به صورت نمودار غیر عادی کشتار، تجاوز به عنف، استفاده ی مرگ آور از مواد مخدر مشاهده کرد
‎میانگین خودکشی یا صدمه رساندن شدید به خود برای گروه شیطان پرست پینک فلوید، به پانزده تا بیست نفر، بعد از هر کنسرت می رسد
‎مرگ های زود هنگام، خودکشی، قتل، مواد مخدر و زنا و… فرجام موسیقی پاپ، راک و هوی متال است.
در موسیقی راک، زخمی کردن تبدیل به امری رایج شده است. اعمال دیوانه وار و خشونت آمیز، خود زنی از اعمال عادی هواداران و مروجان این نوع موسیقی های شیطانی است.
‏‎مثلاً پس از شنیدن صدای گوش خراش هوی متال، جوانی، مادر خود را می کشد، سپس به خود زنی و آخر سر خودکشی می کند.
‏‎بر پایه آمار منتشره در غرب از هر هفت نفر جوانی که به موسیقی راک گوش می دهند، یک نفر خودکشی می کند.
‏‎تشویق به مواد مخدر، الکل و کارهای ناباب، دیگر یک امر عادی است. و اصرار بسیار زیادی دارند به روابط نامشروع.
‏‎گالت یکی از ستارگان موسیقی شیطانی، در یکی از برنامه هایش اینجور میگوید:
‏‎جلال و ستایش تا ابد از آن توست ای شیطان ! لذا روح من روزی در زیر درخت نیک و بد آرام می گیرد...
‏‎که چندین جوان پس از شو مذکور خودکشی کردند.

 

معرفی چند گروه دیگه:

 

۱-گروه bathory

Quorthon مؤسس گروه bathory




این گروه از گروههای بلک متال با موسیقی سرد، خشک و تاریک که نشأت گرفته از رسوم و عقاید خشک
اسکاندیناوی به همراه اشعاری که بیشتر بر پایه وطن پرستی ، دفاع از عقاید و رسوم اجدادشان وایکینگ ها وشیطان پرستی می باشد.
گروه bathory در سال 1983 توسط quorthon که گیتاریست یه گروه محلی پانک بود در شهر استکهلم سوئدپایه ریزی شد. نام bathory برگرفته از اسم الیزابت باتوری ملکه خونخوار انگلیس است.


Quorthon:
پایه گزار این گروه شیطانی که در آن زمان فقط 15 سال داشت با حمایت کمپانی های بزرگ بین المللی اقدام به نواختن و ضبط آهنگ هایی با مضامین شیطان پرستی نموده و آلبوم های مختلفی را ارائه داده است. Quorthon در مصاحبه ای عقاید خود را چنین بیان می کند.
«ساخته های من همه از،اپرا،الهام می گرفت ولی در کنار آن ها عقاید شیطانی هم اضافه می شد. البته من یک شیطان پرست نبودم ولی همیشه دوست داشتم طبق عقاید شیطان پرستی آهنگ بسازم و شاید دلیل اصلی نفرت من از مسیحیان و مبارزه با آنان به خاطر ظلمی که به اجداد ما وایکینگ ها کرده اند باشد.»

 

۲-گروه Immortal

گروه Immortal




گروه بلک متال نروژی Immortal در سال 1990 توسط Abbath پایه گذاری شد. این گروه پیش از این به طور غیر رسمی با نام "Amputation" فعالیت می کرد. تمام فکر، ایده و تصور کلی حاکم بر گروه، بر مبنای کلمه ی Blashyrkh پایه گذاری شده بود. Blashyrkh نام سرزمین های خاص ذهنی بود که Demonaz و Abbath در ذهن خود ساخته بودند در واقع Blashyrkh قلمروی افسانه ای برای شیاطین بود با سرشت شوم و ترسناک و سرزمینی با طبیعتی سرد و کولاک.
این گروه وسیله ی لبل فرانسوی "Records Listenable" و"Productions Osmose"حمایت شد، و آهنگ های مختلفی ساخت.
‏"Black in Damned" آلبومی حیوان صفت و وحشیانه تر در مقایسه با آلبوم های قبل این گروه است که با کمک کمپانی Osmose ساخته شد و پس از این با حمایت کمپانی آلمانی Blast Nuclearبرای یک آلبوم جهانی اقدام کردند.

۳-گروه NORTT

موسیقی پر از ابهام و وحشت، معتقد به تباهى و فساد در نفسی پر از نفرت از مرگ به تاریکی رسید .
اشعار Nortt توسط خودش نوشته شده و بر پایه عقاید نهیلیسم و انارشیسم(ضد انسانی) شکل می گیرد و موزیک های Nortt مملو از یأس از زندگی است. بعضی از آلبوم های Nortt بقدری مخرب و ضد بشری می باشد. که بعضا شکایت چندین موسسه و کلیسای مذهبی دانمارک (این کشور ضد دین را) به دنبال داشته است. و عمدتا کمپانی های آمریکایی مثل: (label American Nortt) حامی و پشتیبان این گروه می باشند.


ملاحظه:

ردپای آمریکا و صهیونیسم در بسیاری از کمپانی های حامی و پشتیبان گروه های شیطانی گاه علنی و گاه غیر علنی دیده می شود، آیا نمی شود برداشت کرد صحنه گردان اصلی این گروه ها صهیونیست ها و آمریکایی ها هستند، به راستی صهیونیست ها و آمریکایی به دنبال چه هستند که این همه هزینه می کنند؟

اما هدف بنده از فرستادن این مطالب اینه که حتی دشمن هم بهش ثابت شد که موسیقی "قدرت تفکر" رو از انسان میگیره و در اون لحظه شخص به هیچی جز صحبت هایی که در خود موسیقی میشه فکر نمیکنه.
اسلام برای هر گناهی منطقی قائل شده که ذهن بشریت به بعضی از آنها دست یافته و به بعضی دیگر خیر.
وقتی پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت این موضوع رو جز گناهان کبیره به حساب آوردن حکمتی در کار بود.و همانطور که میبینید نمونه ای از این حکمت ها خودکشی اشخاص و باطل شدن سرای دنیا و آخرتشان بوده...

4 نظر

  1. manicuremanicuresays:

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

  2. manicuremanicuresays:

    Howdy are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you require any html coding expertise to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!

  3. overtmaverick7257.wordpress.comovertmaverick7257.wordpress.comsays:

    Hey there superb blog! Does running a blog similar to this require a large amount of work? I have absolutely no knowledge of coding however I was hoping to start my own blog soon. Anyhow, should you have any ideas or tips for new blog owners please share. I know this is off topic but I just had to ask. Cheers!

  4. How do you strengthen your Achilles tendon?How do you strengthen your Achilles tendon?says:

    Today, while I was at work, my sister stole my iPad and tested to see if it can survive a thirty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and she has 83 views. I know this is completely off topic but I had to share it with someone!