همه چیز در مورد کابالا و ذهنیت یهود

 چرا صهیونیست ها به دنبال تخریب مسجدالاقصی هستند؟! هیکل سلیمان یا هیکل شیطان

کابالا » نامی است که بر تصوف یهودی اطلاق می‌شود و تلفظ اروپایی « کبّاله » عبری است به معنی «قدیمی» و «کهن». این واژه به شکل « قباله » برای ما آشناست. پیروان آئین کابالا، یا کابالیست‌ها، این مکتب را «دانش سرّی و پنهان» حاخام‌های یهودی می‌خوانند و برای آن پیشینه‌ای کهن قائل‌اند. برای نمونه، مادام بلاواتسکی، رهبر فرقه تئوسوفی ، مدعی است که کابالا (قباله) در اصل کتابی است رمزگونه که از سوی خداوند به پیامبران، آدم و نوح و ابراهیم و موسی، نازل شد و حاوی دانش پنهان قوم بنی‌اسرائیل بود. به ادعای بلاواتسکی، نه تنها پیامبران بلکه تمامی شخصیت‌های مهم فرهنگی و سیاسی و حتی نظامی تاریخ، چون افلاطون و ارسطو و اسکندر و غیره، دانش خود را از این کتاب گرفته‌اند. مادام بلاواتسکی برخی از متفکرین غربی، چون اسپینوزا و بیکن و نیوتون، را از پیروان آئین کابالا می‌داند...


ابتدا شناخت افکار یهود :

ازابتدای آفرینش حضرت آدم وحوا و رانده شدن آنها از  مقامشان،  اعتقاد آنها بر این است که حضرت حوا فریب  مار را
 می خورد مار  با این وسوسه که میوه این درخت ( سیب) میوه ای  علم می باشد و به همین دلیل خداوند شما را از خوردن آن منع می کند حوا را فریب میدهد و حوا نیز حضرت آدم را به این کار یعنی خوردن سیب ترقیب می کند ، وخداوند آنها و مار را مجازات می کند ، (باب سوم وچهارم سفر پیدایش تورات: خداوند گفت :  به مار گفت از همه حیوانات صحرا ملعون تری ، و بر شکمت راه خواهی یافت و تمام امرت خاک خواهی خورد "دست و پایش را می گیرد" زن با وضع حمل دشوار آدم با خوردن نان پیشانی"از خاک آفریده شده و به خاک برمی گردد"،رنج وسختی)
 به همین دلیل یهودیان زن را موجودی پست می دانندکه باعث بدبختی حضرت آدم شده است و مار را شوم  میدانند ، خب تا اینجا طرز فکر قوم یهود بود  ، در صورتی که  قرآن مجید می فرماید هر دوی آنها وسوسه و گمراه شده اند  ، وخداوند به بدترین شکل آنها را مجازات می کند، از بهشت میراند و  آنهارا لخت وعور(جهت اطلاع کسانی که برهنگی رو تمدن می دونند) می کند،

دیدگاه یهود:
حضرت آدم و حوا بعد از اینکه از سیب میخورند ( عالم میشوند ،یعنی عارف به نیکو بد می شوند )  وخود را برهنه می بینند ،و با برگهای درختان خود را می پوشانند .
  ایجاست که خدا به نگهبانان می گوید که  اکنون انسان با من فرقی ندارد و او نیز مانند من عارف به خیر وشر است مراقب باشید که از درخت جاودانگی نخورد که به امری ابدی دست یابد (باب چهار سفر پیدایش تورات).
تا این قسمت درباره افکار یهود سخن گفتیم
 
درمورد افکار کابالا (فرقه شیطان پرستی) یکی از شاخه های دین یهود ،درخت سیب و مار خوش یومن میدانند، اگر عکس خدایان مصری رو ببینی تصویر ماری رو می بینی که دور عصای دستشان پیچیده  ، یا شکل ماری که روی تاج خدایان آنها هست ، سیب گاز خورده (منظورشان علمیه که انسان از خوردن سیب تصاحب کرده) که ارم  شرکت apple میباشد نشات گرفته از این طرز فکر است . اگه با این دیدگاه  به مسائل دنیا نگاه کنی میفهمی هیچ کاری بدون برنامه ریزی قبلی نیست و یه عده محدود دارن دنیا رو می چرخونن .

فرغه کابالا اعتقاد دارند که خداوند انسان را از خوردن میوه  دو درخت (که درخت های علم و جاودانگی می باشند) منع کرده است وشیطان(مار) خیر خواه انسان است وبرای رسیدن به این دو درخت به انسان کمک می کند درخت اول علم (سیب )بود که آدم بدان دست یافت   ، حال درخت جاودانگی می ماند که در آسمان میان ابر ها وجود دارد، قوم بابل که شیطان پرست بودند شروع به ساختن برج می کنن (برج بابل ) تا به درخت جاودانگی دست یابند.

خداوند به زمین میاید وآنها را در حال ساختن برج می بیند به نگهبانان می گوید آنان به درخت علم دست یافتند اگر به این درخت (جاودانگی)نیز دست یابند مانند من خواهند شد.
تعداد آنها از من بیشتر است ودارای علم هستند فرق بین من وآنان این است که من یکی هستم وآنها کثیرند ومن جاودانه هستم در حالی که آنان می میرند .
 خدا موقعیت خود را در خطر دید.
پس صاعقه و رعد برق  فرستاد وبرج را خراب کرد.
خداوند  به آنها می گوید همانا این قوم یکیست وجمیع آنها را یک زبان پس زبان آنهارا نیز مشوش وآنها را پراکنده کرد.(تفرقه بینداز وحکومت کن)

 (  قوم بابل بر این باورند که خداوند دو شی گرانبها در آسمانها از انسان مخفی کرده است 1  طلا(  خدا کفش طلا وتخت طلا نعوذ به الله دارد) 2 موسیقی و چنگ  دارد (  داستان جک و لوبیای سحر آمیز)

آلیستر کراولی پدر جادو گری  در کتاب خود که سراسر کفر است به پیروان شیطان می گوید : ابلیس به من وحی کرده که از پیروان خدا قربانی کنم
  ( انفجار دو برج در یازده سپتامبر،ظهور گروه داعش و فاجعه منا، کشتار وحشیانه در کشوراسلامی  ،  که باز هم در یازده سپتامبر رخ داد). پارلمان اتحادیه اروپا:نیز شبیه برج بابل ساختند ، شعار پارلمان زبانهای مختلف ، اما یک صدا داریم( نعوذبالله ، باز هم جمع می شویم و خدا را پایین می آوریم ، قوانین های که تصویب می کنند : مثل همجنس بازی )علت دوازده ستاره روی برج پارلمان دوازده سبت اسرائیل است.


حال به بیوگرافی آلیسترکراولی به عنوان پدر جادو گری فراماسون ها می پردازیم


آلیستر کراولی : جادوگر قرن نوزدهم انگلیسی بوده و از پایه گذاران افکار شیطان پرستی شعار این ملعون" چنان کن آنچه خواهی ، کل شریعت بود"یعنی هرچه دلت می خواد انجام بده یعنی لبیک گفتن  به هوای نفس ، این ملعون پدر بزرگ نامشروع جرج بوشه ، به مدت چهل روز در هرم بزرگ مصر که خاص خدایان مصری انزوا پیشه می کنه تا اینکه روز چهلم یک جن آبی رنگ به اسم  اذ ( روی کلمه الف حرف مصوت و قرار داره) بر او ظاهر میشه که به اعتقاد اونها این اذ جنیه که توسط خدای خودشون یعنی شیطان به پیامبری منسوب  میشه و طریقت شیطان پرستی به او میاموزد که به صورت کتاب درمیاورد پیروان کابالا از این کتاب پیروی می کنند ،  ( کارتون آواتار ، شخصیت اصلی کارتون دقیقا شبیه اذ ترسیم شده )
او اعتقاد داشته که از همان دوران کودکی عدد666 به او متعلق بوده است( کابالا معتقدند که در 666 امین روز آفرینش، شیطان از درگاه خداوند رانده شده است ، این عدد را در واقع شماره تماس با شیطان می دانند)
وی علاقه زیادی به جادو گری وشناخت تمدن شرق به ویژه تمدن مصر باستان  و ستاره شناسی داشته است ، از این رو موسسه ستاره نقره ای را تاسیس کرد ،و شعار او که " هر مرد و زنی ستاره ای دارند " در دنیا فرا گیر شد .
یکی از آرزو های دیرینه ای او ترویج هم جنس بازی  می باشد.
به بازی شطرنج علاقه مند بوده و 117 کتاب را به رشته تحلیل درآورده که یکی از آنها هشت سخنرانی پیرامون یوگا می باشد
 

اکنون  به بررسی چگو نگی آغاز پیدایش فراماسونرها (کابالا) در طول تاریخ می پردازیم


آیین کابالا از آغاز تا کنون:
طبق برخی از شواهد تاریخی در سال 1905 ،پاپ اوربان دوم ، با تشکیل یک شورای روحانیت ، تصمیم گرفت برای دسترسی به اراضی مقدس به جنگی بزرگ پردازد . در این جنگ لشکر بزرگی از صلیبی ها حضور داشتند . بخشی از لشکریان را شوالیه های بزرگ "معروف به شهسواران " تشکیل میدادند.
این جنگ از زبان "  دونالد کولر "  از دانشگاه ایلی نویز اینطور تعریف می شود .
" شهسواران فرانسوی ، سرزمین های بیشتری می خواستند و بازرگانان ایتالیا یی امیدوار بودند که تجارت خود را به بنادر خاورمیانه گسترش دهند.  این گروه در سال 1909  به اورشلیم رسیدند و پس از حدود 5 هفته محاصره ، وارد شهر شدند و صحنه های وحشیانه ای خلق کردند."
به این ترتیب جنگ خونین وحشیانه ای رخ داد که عده زیادی در این جنگ کشته شدند به طوری که تل های (تپه) از سر ، دست ، پای مسلمانان در شهر دیده می شد و در معبد سلیمان تا لگام اسبان درخون قرار داشت .( به نقل از ریمونه آگیل مورخ  صلیبی)
پس از کشتار عظیم ، بیت المقدس پایتخت صلیبیون شد و محدوده فلسطین تا انتاکیه را قلمرو خود اعلام کردند و شهسواران معبد در سال 1118 صورت گرفت واین همان جایی است که اکنون قبه الصخره در آنجا قرار داد .این فرقه مسیحی ثروتمند ، با خاخام های یهودی آشنا شدند که ظاهرا "یهودی بوده اما در عمل به آیین متفاوتی رفتار می کردند . آیین آنها " کابالا" نام داشت .
گرایش  بنی اسرائیل به بت پرستی مصر باستان بسیار با اهمیت است و بینش خاصی را در ارتباط با " تحریف "  متن "تورات" و مبادی کابالا برای ما فراهم می آورد . زمانی که به دقت به این دو موضوع توجه می کنیم ، خواهیم دید که درسر منشاء بت پرستی مصر باستان ، فلسفه مادی گرایی وجود دارد.
1


منشا ء و هویت کابالا :
 کابالا یا کبالا یا قبالا (انگلیسی :kabbalah) به معنای " دریافت کردن "و به معنی واقعی  کلمه " رسم رسیده " است .کابالا تغییر رمز گونه ای از کتاب های مقدس عبری است . نامی است که بر تصوف یهودی اطلاق می شود و تلفظ اروپایی قبالاه است به معنی " قدیمی و کهن "  این واژه به شکل قباله برای فارسی زبانان و عرب ها است . به اعتقاد هواداران آیین  کابالا ، فهمیدن و درک رموز  مخفی در آیین کابالا باعث می شود تا  انسان به صورت روحانی وار ، به خدا نزدیکتر شود و بدین ترتیب  بشریت ، به قدرت والایی از رموز مخفی خدا که برای دیگر انسانها پوشیده است ، پی ببرد
مهمترین منابع کابالیستی که به عنوان ستون فقرات و پایه اصلی " آیین  کابالا " درآمدند ، شامل مجموعه  کتب عبری بهیر ( به معنای کتاب روشنایی) و هیچالوت  ( به معنای " کاخ ها") می شوند که به قرن اول میلادی باز میگردند .نهایتاً در قرن سیز دهم میلادی کتاب زوهار نوشته شده است . ( به نقل از ویکی پدیا) اما جامع وکامل ترین کتاب و اولین کتاب جادوگری توسط آلیستر کراولی  نوشته شده است  .
2

در کتب تاریخی آمده است که بنی اسرائیل در زمان حیات حضرت موسی به صورت مخفیانه شروع به ساخت شبه بت هایی کردند که در مصر دیده بودند  وبه عبادت آنها می پرداختن  و پس از مرگ حضرت موسی دیگر ترسی از برگشتن دین و انحرافات نداشتند لذا بعضی از آنان بت پرستی مصر باستان را پذیرا شدند در واقع آنان عقاید " کاهنان مصری " ( جادوگران فرعون )  که بنیاد عقاید اجتماعی آن زمان را  تشکیل می داد ، ادامه دادند و ایمان خود را کنار گذاشتند ،  عقاید ی که یهودیان از مصر باستان با آن آشنا شدند " کابالا" نام داشت .
 ساختار کابالا مانند نظام کاهنان مصر سری و درونی بود  واساس آن جادوگری تشکیل می داد  .
نکته جالب توجه این است که توضیح کابالا درباره آفرینش با آنچه در تورات موجود است ، کاملا متفاوت است و  تفسیری مادی گرا و مبتنی بر عقاید مصر باستان داشته وبه وجود ابدی ماده عقیده دارد در واقع کابلا از مذهب یهود بسیار فاصله دارد و بیشتر با مذاهب مرموز و کهن شرق مرتبط است .
یهودیان باوجود لعن ونفرین های که در قانون موسی علیه السلام  علیه جادوگری وجود دارد با نادیده گرفتن  هشدار ها گرفتار این بیماری مسری  شدند با تدبیر خود ، سنت مقدس را که به ارث برده بودند با عقاید جادو گری که از دیگر اقوام وام گرفتند ، مجروح ساختند
3

یهودیان از کفر و امداد جادوگری که شیاطین در عصر سلیمان برای مردم می خواندند ویاد می دادند پیروی می کردند ( و آنهارا برای پیشبرد مقاصد خود به کار می گرفتند ) سلیمان هرگز به سحر و کفر آلوده نشد لیکن شیاطین کفر ورزیدند و مردم را سحر و جادوگری تعلیم  دادند و نیز یهود از آنچه که بر دو فرشته بابل به نام های "  هاروت" و " ماروت " نازل شد پیروی کردند (آن دو فرشته از طریق باطل کردن سحر ، ناچار شیوه کار ساحران را به مردم یاد می دادند .) و به هیچ کس چیزی یاد نمی دادند مگر اینکه قبلا"  به او می گفتند "ما وسیله آزمایش شما هستیم ، کافر نشوید واز این تعلیمات استفاده ناصواب نکنید ."
   ولی یهودیان چیز هایی می آموختتد که میتوانستند میان زن وشوهر جدایی بیفکنند آنها ( علی رغم نصایح فرشتگان ) همان درسهایی را می آموختند که به جای سود برای آنها ضرر داشت .ولی جزء به اذن خداوند نمی توانستند به آنها ضرر برسانند و آنها خود می دانستند که هر کس خریدار متاع جادو باشد در آخرت بهرهای از بهشت نصییب نخواهد شد وبسیار بد بود بهایی که ( آینده ) خود رابدان فروختند ، اگر عقل خود را به کار می بستند ( سوره بقره آیه102)
 توجه : جادوگری هنوز هم  رواج دارد  و متاسفانه مردم ایران روز به روز به این سمت کشیده می شوند( فال قهوه ، دعا نویسی ، ورق تاروت ( عزیزان اگر کلمه تاروت را برعکس کنیم میشود تورات ، در واقع به سخره گرفتن این کتاب مقدس است چون برای سرنگونی چیزی یا شخصی آن را بر عکس می نوشتند مثل نوشتن شاه به صورت برعکس)
4

برای درک بیشتر کابالا به بررسی تاریخ تمدن خدایان مصر می پردازیم
 


پیراون شیاطین مشرک هستند و معتقدند چند خدا وجود دارد .مانند خدای آسمان ، خدای خورشید ، خدای جنگ و انتقام و....
خدایان مصر : آیسیس(isis) و ازیریس ، ست ،نفتیس
این چهار تن خواهر وبرادر بوده اند  ، آیسیس با برادرش ازیریس ازدواج می کند و خواهر دیگرش با ست برادر دیگر ازدوج می کند( الگوی ازدواج با محارم از اینجا ریشه دارد که هم اکنون در جهان نیزاز طریق این احذاب انحرافی در حال افزایش است )
قبل از بیان ادامه مطالب ، این را یاداور می شویم که این الگوی از دواج در میان هخامنشیان وجود داشته مثل ازدواج کمبوجیه با خواهرش ، ودر داستان های عاشقانه مثل لیلی ومجنون وشیرین وفرهاد داستان عاشقانه "ویس و رامین " که در جمع عشاق قرار دارند خواهر وبرادر بودند
ایسیس با همسرش ازیریس در مصر فرمانروایی می کنند که پس از مدتی ست به برادرش حسادت می کند واو را می کشد واعضای بدنش را به چهارده قسمت تقسیم می کند ودر نقاط جهان پخش می کند ایسیس به دنبال همسرش می گردد و سیزده قسمت آن را پیدا می کند به جزء یک قسمت(از شما بزرگواران به خاطر عنوان کردن این موضوع پوزش می طلبم) آلت تناسلی او .
 آیسیس از همسرش بچه ی می زاد و اسم اون رو حورس میگذرد. یعنی زنی بدون وجود همسر فرزندی به دنیا بیاره .این الگو آن قدر بین یهودیان وکابالیستها به عنوان یک اصل پذیرفته شده بود که به ایسیس می گفتند " مادر بیوه کلیه کابالا یست ها"
وخداوند در اینجا یه تو دهنی به آنها می زند اول میگه جن گیر می خوای بیا این حضرت سلیمان و تودهنی دیگه به این افکار ، تولد بدون پدر می خوای ( تولد حضرت مسیح )
 اگر بااین فورمول به دنیا نگاه کنیم میفهمم خیلی از این اتفاقات دنیا با هم هماهنگ، مچ هستند ، مثل یک تیکه پازل)
عدد 72 که از سوی شیاطین بزرگ ازازیل و مردوک اجنه بزرگ نماد قدرت می دانند( مثل ساخت برج شیطانی که در کعبه ساختند هفتاد دو طبقه است )
خداوند  می فرماید نماد قدرت این نیست بلکه نماد قدرت هفتاد دو تن بودند که در راه عبودیت پرپر شدند.
توجه : آلت تناسلی ازیرس تهت عنوان آلت تناسلی شیطان هم اکنون درسراسر جهان  حال پرستش است .
درباره مجسمه آزادی  بانوی که رو به شرق یک مشعل به دست دارد اگر در مورد آن سؤال شود می گویند نماد زنی  است که همراه اسکندر مقدونی به ایران رفت واو را شوراند تا تخت جمشید را آتش بزند ، در حالی که نماد آیسیس است که مشعل را به سمت شرق ( ایران)  گرفته ، یعنی یک بار دیگر تمدن ایران را به آتش می کشند.)
توجه : مدل ریش ازیریس که درمیان جوانان امروز مد شده و تولد شخص تک چشم نشاندهنده نز دیکی ظهور است .

برای دانلود ویدئو اینجا را کلیک کنید

کابالا و تحریفات دینی

حقایقی جالب پیرامون آیین کابالا، فریب شیطان،ضد مسیح و مسجدالاقصی

X

4 نظر

  1. manicuremanicuresays:

    Hello to every single one, it's actually a pleasant for me to pay a quick visit this web site, it contains useful Information.

  2. How much does it cost to lengthen your legs?How much does it cost to lengthen your legs?says:

    This info is invaluable. How can I find out more?

  3. How long will it take for my Achilles tendon to heal?How long will it take for my Achilles tendon to heal?says:

    Very descriptive blog, I enjoyed that bit. Will there be a part 2?

  4. How do you get taller?How do you get taller?says:

    Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon it ;) I may come back yet again since i have bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.